fredag, april 03, 2009

Helsingborg Fair

Hejsan
Jag och Daniel var på en scrapbooking mässa. Jag fann lite saker som jag lägger upp med bilder. Jag hade inte så mycket pengar i och med sig . Så det blev inte så mycket jag shoppade. Det var väldigt lugnt när vi var där kom dit vid fyra på eftermiddagen . Kommentera om du vill...

Hi Everybody
Me and Daniel was on a scrapbooking show. I found a little IAF. Given that so did not have that much money either. But it was fun and very cool you are not going so early when they open .. We went there at 4pm time. It was really nice: D Uploading pictures of what I have purchased .. Comment if you wish.






Etiketter: ,

1 kommentarer:

Blogger MiSs RoY sa...

I didnt know that scrapbooking is such a cool thing to do! And all these glittery glossy stuff you've bought is so cute^^ You are very artistic~

lördag 4 april 2009 kl. 03:53:00 CEST  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida