måndag, juni 15, 2009

Fått mina TB




Idag har jag fått mina tombows och mina 3 stämplar så nu ska jag bara göra en förvaring till dom :d Räcktasagt Daniel ska göra den snart :d Så man kan ha den på skrivbordet.. Måste börja och skriva mina brev i morgon på morgonen :d tanke daniel ska jobba i morgon så ja kan redan gå upp vid 06:00 så man hinner att skriva dom :d Idag blir det tidig säng gång Daniel ska jobba i morgon så :d Annars så har man varit i stan idag och på kärnan ;) Ska nog börja med albummet snart :d Men det blir efter ....




Vad tycker ni om mina tombows?? Köpte dom via motivet.com en tjej i Kanada som säljer dom för 25kr stycket :d






Det var nog alles kramissar


Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida