lördag, november 07, 2009

Några kort plus inköp












































































































































































Det var ett tag sen jag skrev här Men Här kommer lite grann jag har gjort vid mitt pysselbord ... För några tycker att ja borde uppdatera lite oftare så det kommer jag har även sett att ni vill se mer av min kort tillverkning Har varit på Väla idag bytte mig bort min Epic och bytt mig till ett alfabet Stardust riktigt snyggt och hon var ändå på mig förrut att byta bort min epic får ja hennes stardust alfabet och den gröna grodan men ja tycker den va så ful och sen gick min Epic sönder förra helgen och vi åkte till Bromölla och köpte oss en ny på Grodans hos Lucianne. Men nu har jag den ståendes på bordet nu kan den inte trilla ner från en hylla.. Den andre lagade jag med panokett lim och så kom ja på hon som ville ha min Epic när ja ändå har två kan jag byta om hon gick med på det ja det gjorde hon med :D Så åkte vi till väla med den och jag gick in och på panduro och köpte några Cardstock och även från Websters page Riktigt snygga dom papprerna iaf :D Imorgon ska jag ringa pappa det är ju Farsdag men ja hade ingen stämpel med Världens bästa pappa men ni som dyker in här och kanske har den från kortmakaren eller dylikt så hojta till så kan ni stämpla upp den på ett akvarell papper och skicka så betalar jag för det i så fall ... HOJTA TILL !!!
Håller på med et projekt för mina små dekorationer som jag just nu har överallt men den kommer :p senare om ja blir klar med den har precis börjat han inte så mycket mé det igår...
Annars har jag fruktansvärt ont i handleden men det går sakta men de går.. Har fått hem lite från pema, magnolia och nu väntar jag bara på kortmakaren´s hoppas de kommer i veckan..
SKa på scrapträff den 29e men har ingen aning vart de ligger vi får se om man hittar rätt men hon skulle fixa beskrivning iaf :p Ingen som vill pyssla någon dag ??


Ha en bra kväll
KRam

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida