måndag, januari 25, 2010

födelsedagskort till Jonas


Daniels bror Jonas fyllde år i söndags och han var hos sin mamma kate med några av släkten och fira den men sen kom han över hit för ja hade en kort till han så slapp jag skicka de... Och sen så passade ja på att förga håret till Blå svart igen ;p Sen idag blir det att skriva några brev.. ocg skicka iväg några swappar... I morse skickade jag iväg ett gäng.. Jag har fått in kusin att göra kort .. Jag ska hjälpa henne så gott ja kan... Annars idag så jobbar Daniel så jag ska fixa maden ikväll förmodar ja.. Annars så händer de inte så mkt.. Var på AF idag suriga tanten alltid måndags sur på ALLT och ALLA

Så vad tycks om mitt kort ja gjorde till jonas ett väldigt enkelt... Glömmde att knacka ner pärlorna.. :s
Kram

Etiketter:

5 kommentarer:

Blogger sanch sa...

itsssss really cute,i like it..u made it????

måndag 25 januari 2010 kl. 16:44:00 CET  
Blogger Little Yellow House Kits sa...

Självklart ok att använda skissen, men ange vart du hittat den!

Det skulle också vara kul att se hur du tokat den..

onsdag 27 januari 2010 kl. 10:23:00 CET  
Blogger Kajsan sa...

Tack för din rara kommentar i min blogg! Vad mycket fint det fanns att kika på här! :)
Hit lär jag komma fler ggr!
Må gott!
Mvh Karin

onsdag 27 januari 2010 kl. 18:02:00 CET  
Anonymous Gurkiss Scrappande sa...

Tjusigt :)

Svar: Nej det är inte lack jag har använt på blomman utan Perfect Pearls blandat med vatten som jag sprayat på....

Jag visar lite om det här: http://gurkiss.com/scrapbooking/?p=50

Kram Gurkiss

torsdag 28 januari 2010 kl. 16:14:00 CET  
Anonymous Gurkiss Scrappande sa...

Jag tycket att det är så himla kul att fixa med bloggen eller hemsidor i största allmänhet och det har jag gjort i många år. Man lär sig med tiden och man får inte vara rädd för att testa och prova sig fram. Det är så man lär sig.

Tack för din gulliga kommentar :)

Kram Gurkiss

måndag 1 februari 2010 kl. 18:28:00 CET  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida