tisdag, maj 19, 2009

Juni Tävling



Hej Alla Scrappare!!




Jag tänkte ha en liten tävling som alla kan vara med i, För ni som kikar kan ju tipsa till de som scrappar.. Vore kul om det var fler som vill vara med i denna tävlingen.. Tävlingen pågår hela juni man kan skicka in flera motiv och kort ..


Tävlingen pågår mellan den 1a juni till den 30e juni

Efter klockan 18.00 den 30 juni kommer jag å sammanställa alla och ta ut en vinnare men de kan bli två med.

Man mailar in sitt bidrag och sin adress till TrueLoveBetweenUs@hotmail.com

Märk ämnesraden till Juni tävling.. Alla får deltaga


Ämnet ska vara sommar! Man kan göra en sommardesign eller ett sommarkort ... Var och en bestämmer själv... Låt fantasin flöda. Bidrag som skickas in innan 1juni godtas ej!! Vid frågor lägg en kommentar eller emaila.

Den som vinner vinner ett hemligt paket. Till scrapbooking och kort.

Lycka Till Erica








Etiketter:

3 kommentarer:

Blogger Ina sa...

hej hej
Tack för titten hos mig. Fina kort / layouter du gör.
Gillade morsdags kortet som såg ut som ett hjärta.

Skall se om jag kan fnula till någon ny layout till tävlingen.

mvh Ina

tisdag 2 juni 2009 kl. 14:45:00 CEST  
Anonymous Maria S sa...

Åå det här hade ju vart kul! Men jag upptäckte den nu... och jag jobbar till 20.30 i kväll, så jag hinner tyvärr inte till kl 18.00.... hade det varit till 23.59 så hade jag hunnit! :-)
Mvh MAria S

tisdag 30 juni 2009 kl. 11:12:00 CEST  
Anonymous DesignAnnique sa...

Darn! Kameran kom inte hem förrän efter 18, annars hade jag ett kort klart...:( Kan man få dispens och skicka in det typ NUUU så hojta till så kommer det :)

tisdag 30 juni 2009 kl. 22:04:00 CEST  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida