lördag, juni 27, 2009

Mitt senaste!!





Ja detta bidrag med kärnan denna ljuva eftermiddags kväll gjorde jag en LO utav och den blev jag jätte nöjd... Blev man iaf :d hoppas ni blev nöjda med den oxå..



Eller vad säger ni :)( Annars så ska jag sälja en del stuff på scrappiz hoppas att någon vill ha det :D ingen användning för det och vi har det kris artat just nu så vad gör man inte för familjen!!! Vad skulle ni ha gjort... jag tror att ni skulle ha gjort samma sak iaf!!














Jag är även med i Skaparglädjes tävling så gör det du med bara visa ditt bästa skapelse du har gjort kvittar om det är LO, kort eller what you ever want :D




Etiketter: ,

3 kommentarer:

Anonymous Amelie sa...

Hej!
Kollade in bodystore efter spikmatta men där kostar den 545:-... vi betalade bara 499:-... och det är samma matta.
Idag låg jag 30 min och det var skönt.... men det tar lite tid innan man klarar av att ligga så länge, det är ju inte det första man gör :S

Önskar dig en fortsatt trevlig kväll!

/Amelie

lördag 27 juni 2009 kl. 23:34:00 CEST  
Blogger pysselpetra sa...

Vilken härlig LO. Klart att man känner skaparglädje när man fått til det så bra!
Tack för att du deltar i min tävling.
Kram
Petra

söndag 28 juni 2009 kl. 07:52:00 CEST  
Anonymous Amelie sa...

Hej!!!
Jag har kollat på bodystore igen och det är en exakt sådan vi köpte fast i butiken Life. Det är en Shaktimatta och det är vad de säljer hos bodystore också... bara till ett högre pris...

Så den här måste ju hjälpa lika bra som bodystores...

söndag 28 juni 2009 kl. 20:10:00 CEST  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida