onsdag, november 11, 2009

min dekorations box




Så här blev min adventskalender men denna ska ja ha till små dekorationer Och blev nöjd med den :p Det kommer vara en liten hängande skyllt på den senare när jag har mer än vad ja har nu .. Nu ligger knapparna i den i alla fall vad tycker ni ?? Denna var med i magnolia ink magazine ska sätta mig med en utmaning just nu blev klar med denna kalendern för en liten stund sedan.. Har haft fruktansvärt ont i min hand så det har tagit längre tid än vad ja hade räknat med.. Har skrivit två brev idag :p som kommer bli skickade imorgon :d Annars så är man sugen på en pyssel dag :D Men vissa folk hör ju inte av sig längre ibland kan man tro att man har gjort dessa någonting men vad jag vet har ja inte gjort ett skit men men så är livet ibland .. Vissa folk förändras !!!


Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger Li@n sa...

Ghaaa vilken byrå!!! får vara avis på din byrå för någon egen lär jag väl inte få ihop. Läcker!

Må så gott
kram kram
Lian

torsdag 12 november 2009 kl. 23:46:00 CET  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida