onsdag, februari 03, 2010

Brorsan

Fliken vid fotot på vänster sida är en även en Journaling på det jag skrev på Journalingen i höger hörnet.. Men dock är detta lite längre skrivet ... Äv vad den vita texten säger.
En liten detaljbild på mitt egengjorda hjärta som man var tvungen ha även en pins har jag.

Ja denna bild är godkänd av far för att ja ska lägga upp den på Svensk scrapbooking i galleriet för jag gjorde denna Layout på Brorsan till Februari skiss utmaningen men Crackle paint var inte så jätte bra men sen sprack den helt underbart under natten ja la på extra mycket för denna färgen är som rinnande vatten ingen fastighet som dom andra.. Kan de vara något fel må ? Någon som har erfarenhet av Crackle paint denna ser ut som silver när den har torkat.. Men iaf grå i konsistensen... Så vad tycker ni ? Kommentera gärna.. Dock alla elaka kommentarer raderas omedelbart.. Frågade far om lov via sms.. Annars var ja tvungen att göra om... Det var helt okej för han och han skrev även att brorsan skulle gilla de med... Denna bild är tagen nån gång mellan 12e juni och 15e juli 2009 då han var hemma hos oss... De blir fler uppdateringar... Men skulle behöva någon som kan hjälpa mig att skriva ut ett foto i svart vit skala...




Kramar





Etiketter: ,

1 kommentarer:

Blogger Ica sa...

Vilka fina saker min underbara sambo gör :D

onsdag 3 februari 2010 kl. 17:43:00 CET  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida