söndag, juni 28, 2009

säljes priser på scrappiz SÅLT























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Etiketter:

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej!! Jasså har det inte kommit in fler bidrag fan vad dåligt . men folk har ju sommar lov nu ;) gör lit reklam på forumen ! :) NÄ jag har inte prövat de är de bra !???

söndag 28 juni 2009 kl. 10:17:00 CEST  
Blogger Gabriella sa...

Hejsan!!

Lite svårt att tyda på Scrappiz, men jag gick in på din blogg.
Jag vill köpa:

På bild nr 4, fjärilsstämplarna. (övre högra hörnet)

emossingpulvret i samma bild.

På bild 15 - glitterlimmet worn lipstick.

Du kan PM:a mig via scrappiz, för jag vill inte visa min mail.

söndag 28 juni 2009 kl. 11:52:00 CEST  
Blogger Ica sa...

det fixar jag...

söndag 28 juni 2009 kl. 13:51:00 CEST  
Anonymous Amelie sa...

Det är möjligt att du har rätt.. men jag är tveksam..
Det heter samma, madrasserna ser exakt likadana ut och namnet står till och med tryckt på mattan. Skulle det vara så att det är en dålig svensk kopia så skulle original tillverkarna stämma dem fortfare än kvickt och något sådant har inte skett. Dessutom har vi varit i kontakt med tillverkaren och skulle beställa den direkt från dem men pga för lång leverans valde vi att köpa den hos en återförsäjare istället. Life säljer både Shakti och Yantra mattor... som är tillverkade på samma ställe...

Så snälla... tala om för mig på vilket sätt min matta skiljer sig från den som säljs hos bodystore!
Bodystore är liksom Life en återförsäljare och varför skulle deras mator vara bättre än någon annans?

måndag 29 juni 2009 kl. 00:48:00 CEST  
Blogger http://merving.blogspot.com sa...

Jag är intresserad av att köpa bokstavsstämplarna (i plåtask)
mvh ÅsaM
asamerving@hotmail.com

måndag 29 juni 2009 kl. 10:28:00 CEST  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida