onsdag, juli 01, 2009

Älgasjön i älghult


Ja denna bild fixade min syster på sjön i älghult som heter älgasjön som är även en badstrand där jag bodde när jag var yngre till 4 år tillbaka ca eller 5 eller vad man kan säga.. Det är en fin bild må jag säa.... Pappret kommer från Landstoken även bokstäverna
Ena rubbon är från usa , den andre från panduro , och den tredje från creative club..
idag har jag skrivit ett brev som inte ens är färdigt än... och denna gjorde jag för att ja ville vara med...


Etiketter: ,

1 kommentarer:

Blogger Lotta sa...

Hejsan och tack för gulliga ord i min blogg:) blir så glad.....

Härlig LO detta, fint foto och härliga färger!

Ang. dina frågor....jag har hållt på att scrappa sen våren 2005....då började jag göra LOs och jag skulle minsann aldrig bli nån kortmakare...hehe...Nu, sen i höstas gör jag nästan bara kort. Skulle gärna vilja göra några LOs ibland, men jag hinner inte med. Jag säljer mina kort i en butik och dom säljer bra....så jag hinner tyvärr inte med några LOs just nu. Jag får ideer till mina kort/LOs på nätet mest. Kikar runt på bloggar/forum och så vidare. Blir ruskigt inspirerad av det....Sen även tävlingar...kan vara skisser/färgutmaningar och lifttävlingar.....
Ska bli kul och se din "humle LO" ...

Hur länge har du själv hållt på??

Ha det bra!
Kram

söndag 5 juli 2009 kl. 21:19:00 CEST  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida