måndag, juli 27, 2009

Recordträffen här vi come

Fick precis reda på att Annica ska till rekortträffen så ja kunde åka med henne så man få se vart man hoppar på :) Förmodlingen närheten av E6 i ängelholm :d Det ska bli hur kul som helst så senare under dagen ska jag anmäla mig till den träffen som är 19 september men hon har två platser kvar om det är någon som vill hänga med :) Jag ska fråga en om hon vill hänga med :) 150 kr för en träff som är så stor den får man ju inte missa jag ska köpa några stämplar när jag är där med från kortmakaren :)

I dag börjar daniel och jobba och under den tiden ska jag göra några LO och kort :) kommer nog bilder ... Men sen så ska jag skriva brev på morgonen har ett och svara på innan Daniel åker iväg :)

// Erica

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous moa sa...

jaha okejokej :) nice ! ska kolla upp det där imorgon ;D

tisdag 28 juli 2009 kl. 19:25:00 CEST  
Blogger Anki sa...

Kul med rekordträffen kan tyvärr inte själv men ha det så skojsigt...

fredag 14 augusti 2009 kl. 13:58:00 CEST  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida