söndag, juli 19, 2009

Lyckan är....


Här kommer en bidrag till Leamons tävling :D Som jag redan har gjort :) Denna gjorde jag igår som du ser ... Jag blev riktigt nöjd med denna LO :D Med min kära familj :D Detta fotot är taget några sekunder innan tåget kom in på perrongen :D Det är en syster till jag har men hon var ej med... :d Det var jätte trevligt när dom var här förra helgen :D Dom hade jätte kul.. Hoppas man får sina pengar från syrran snart Desse som är skylldig mig pengar sen låååångt tillbaka hon har alltid haft bortförklaringar nu skyller hon på att hon inte vet om hon får pengar .... Dålig stil att hon inte har pröjsat mig innan men men jag ska ha dom innan 27e hon får pengar den 25 så sista är nästa månad då ska jag fan ha pengarna för jag behöver dom om ja ska åka på träffen i gbg...


Etiketter: ,

1 kommentarer:

Anonymous monica sa...

Kanonfin tolkning! Kul att du ville vara med =)

kram!

måndag 20 juli 2009 kl. 15:22:00 CEST  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida