söndag, juli 19, 2009

Facebook grupp

Hej allesammans
Jag har en klubb på facebook som behöver fler medlemmar om ni har facebook och älskar scrapbooking så gå med i min klubb som heter Scrapbooking my love :D Det skulle behövas fler medlemmar :D Men det kan både vare svenska och utländska :d Men det är upp till var och en vilket språk man vill skriva på :D Än så länge har jag bara skrivit på engelska för det är inte många som är aktiva där Kate är den enda som har skrivit i gb:n

Ha en bra dag

Hoppas fler som läser detta går med i klubben :D

Kramar Erica

Etiketter:

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

KUL då ska jag gå med!!

måndag 20 juli 2009 kl. 19:57:00 CEST  
Blogger mammasol sa...

så fort jag går med i facebook ska jag gå med
tack för hjälpen förresten
kram

tisdag 21 juli 2009 kl. 23:52:00 CEST  
Anonymous Anonym sa...

English is a well spread langueage....As for the comments - people need to upload works to be able to comment..:)
Kate

onsdag 12 augusti 2009 kl. 10:07:00 CEST  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida