tisdag, augusti 18, 2009

Något annorlunda


Jag har gjort om en tråkig oval kruka som man köper på ikea elelr vad dom heter

Och där med gjorde jag en snygg skål utav det hela jag blev nöjd med den och den blev betydligt snyggare än zink aktig färg eller vad säger ni ??? Jag har inte hunnit uppdaterat min blogg ännu ... Annars så sitter jag och har fixat lite på farmville :) Jo i morgon ska Daniel jobba och jag ska sitta och scrappa men på morgonen så ska vi ta min motionsrunda ni läser min andra blogg??? finns i min profil.. vad tycker ni om denna jag har gjort??


Etiketter:

6 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

ritkigt läckert vart det!

tisdag 18 augusti 2009 kl. 06:47:00 CEST  
Blogger Anita sa...

Den blev ju riktigt läcker!
~Anita

tisdag 18 augusti 2009 kl. 11:46:00 CEST  
Anonymous Carro sa...

Blev ju häftigt. =)

Tack för besöket i min blogg. =)
Stämplarna är från Prickiform.

torsdag 20 augusti 2009 kl. 21:36:00 CEST  
Anonymous DesignAnnique sa...

Fint!

Du undrade över vad jag använder spillpapper till och det är till ALLT! Layouter, kort, alter osv, det är ju samma papper fast i mindre bitar. Ska jag ha en fotomatta börjar jag med spillbitarna - varför dela på ett helt cardstock när det är en liten bit jag behöver om jag har en i lagom storlek? Likaså på kort, jag använder sällan hela 12x12-papper på ett kort, det får liksom inte plats, så det blir bitar över där med. Tändsticksaskar är perfekt att klä med spillbitar, liksom att göra småaskar av, stansa ut bokstäver i osv. Jag scrappar dessutom inte i 12x12 (och även om jag hade gjort det så skulle jag ju inte bara använda hela 12x12-papper...) utan i 6x6, 8x8 och letter och med många foton, då behövs inte så stora bitar papper. Och jag kan inte slänga ett fint papper bara för att jag tagit en lite bit av det...

fredag 21 augusti 2009 kl. 10:58:00 CEST  
Anonymous Miss E/Kicken sa...

Hej!
Jag har bestämt mig för att inte åka till rekod träffen ytan jag sparar pengarna till mässan i gbg istället :D
Kram

fredag 21 augusti 2009 kl. 14:15:00 CEST  
Blogger Wildärtan sa...

Så läckert!!!:-)

måndag 28 september 2009 kl. 19:55:00 CEST  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida