fredag, augusti 07, 2009

Varför Varför .....???

Hej Kära läsare
Varför får man skit hela tiden när man inte har gjort ett skit... Just nu känns det som om man bara ska dra åt helvete... En viss person får man bara skit av hela dagen idag bara för att man sa att hon skulle betala mina 325 kronor som ja lånade ut till henne för cigaretter och till pappa säger hon att hon inte rögar... Roger har inte sagt ett skit tack vare att min så kallade morsa ska gifta sig... Men det fick jag reda från en helt annan person inte ens någon i släkten eller familjen men då får man skit för att man vet det men det är inte någon som har sagt det till mig jag säger inte vem av mina kompisar som har sagt det..
Och enligt henne så vågar jag inte säga någonting själv måste fråga farmor eller pappa om vad jag ska säga .. Jag frågade pappa idag vad han önskade sig och om han vet vad han skulle ge Micaela min älskade lilla syster i present hon fyller som sagt 19 då kan det vara lite svårt... Det är inte lätt att ge present till en 51åring heller så ja ville ha lite tips från han. Men enligt henne så frågar jag pappa allt som jag behöver fråga eller veta... Men det har hon deffentivt feel..
Eller farmor är på samma tråd enligt henne.. Enligt henne så skulle jag vara på henne när det gällde pengarna föär jag behövde dom verkligen till rekordträffen anmälningsavgiften ska betalas den sista augusti.. Men jag snackade med henne när hon fyllde år där med grattade jag henne ...
Men om jag inte har pengar nu när jag har anmält mig så får man sälja saker i stället :S Det jag hatar så snart har jag inget scrapbooking material längre...Då kan ni förstå hur jag känner mig :S Jag tänker inte gå utanför dörren ikväll annars får Daniel skiten på sig istället å jag vill inte förstöra relationen som alla gör med oss.. så vi pallar inte längre .... snart...



Så jag tar inte hjälp av folk när jag skriver.. jag har inga pengar på mobilen har bara gratis sms å jag kan inte fylla på min mobil heller jag har inget jobb ingen inkomst alltså allt jag får går lika fort ut som in 2000 räker inte ens till att gå på träffar :S

BYE BYE

Får se när jag orkar uppdatera bloggen igen just nu orkar jag inget för jag är verkligen lessen för ALLT mitt liv kommer nog inte finnas orken kvar att skriva här ....
Tack vare en person!!!

Etiketter:

6 kommentarer:

Anonymous Miss E/Kicken sa...

Oj, det låter som en jobbig situation, hoppas att det löser sig snart <3
Kram

lördag 8 augusti 2009 kl. 20:39:00 CEST  
Anonymous Kicken/Miss E sa...

Oj! Man allt kan inte vara perfekt här i livet, man får leva det som det är och hoppas att det löser sig så fort det går. Eller så får man lära sig att leva med det.
Kram

söndag 9 augusti 2009 kl. 17:27:00 CEST  
Anonymous Pia sa...

Oj vad tråkigt att du har det så jobbigt, men "efter regn kommer sol", lita på det!
Kramar Pia

onsdag 12 augusti 2009 kl. 08:05:00 CEST  
Blogger Anki sa...

Låt inte en enda person trycka ner dig, försök se alla de andra och allt det andra positiva runtom dig.
GÖr saker som gör dig GLAD, kanske scrappa?

Hoppas allt löser sig....

Kram Anki

fredag 14 augusti 2009 kl. 13:55:00 CEST  
Blogger Nina sa...

Låter jobbigt. Men hoppas allt löser sig!
Kram

lördag 15 augusti 2009 kl. 23:40:00 CEST  
Anonymous Sandra sa...

Hej! Du frågade om hur jag gjort regndropparna på mitt kort, det är 3D-lack jag har använt och duttat ut! Jag har en variant som heter "Glossy accents" från Inkssentials.

Kram, Sandra

söndag 16 augusti 2009 kl. 11:16:00 CEST  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida