söndag, november 15, 2009

Cyber Crop

Från och med 15e November till den 22e november kommer jag ha en CC på scrapbook my love på facebook där finns mer information om de bara söka så hittar ni :p Mest röster vinner ett hemligt paket med innehåll som är nytt och oanvänt.. just nu är det hemligt för ja har inte kommit på vad just nu .. men det ska inskaffas snart ni har en hel vecka på er att göra utmaningarna 23:59 är sista datum man laddar upp om ni inte kan man lägga upp adressen och skriva vilka tävlingar det är så jag vet i sin egen blogg
'

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Gurkiss Scrappande sa...

Hej...

Tusen tack för ditt besök och din kommentar :)

Jag har ingen aning om vart man köper word window punchen jag har sökt som en galning efter den. Jag har själv skurit ut det där hålet.

Ha de gott.
Kram Gurkiss

söndag 15 november 2009 kl. 17:06:00 CET  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida