onsdag, december 30, 2009

Mitt nya alfabet

Som alla vet så säljer jag mitt haunted nu ligger de ute på tradera. Men har köpt mig ett alfabet som heter Vixen till min tång... ska åka på träff i januari


  1. 3e januari på scraproom

  2. 10e januari scrapträffen i helsingborg på ättekulle men vet även att Jenni har en i klippan får se

  3. 17e januari har Ylva träff i malmö :d

  4. 30e januari scrapträff på scraproom

så jag de blir säkert fler här omkring hehe men 28e mars är min dag bokad ska på scrap mässa i hbg.. Men idag har jag sovit som en stock ända till 18:00 typ hade inte sovit sen natten till måndagen.. Men även om ja va trött igår så monterade ja foam på dessa och var hos Robin .. Men gick la mig 4 i natt i af... vad tycker ni ..? Vet ni någon som säljer QK alfabet Eliza iaf mindre än 1200 kr ?? tyckte de va snyggt vill ha de till tången med




2 kommentarer:

Anonymous Gurkiss Scrappande sa...

KUL med nytt alfabet :)
Ja alfabeten är inte så himla billiga direkt *hmmz*

Hoppas att ni får en härligt nyår.

kram kram

torsdag 31 december 2009 kl. 08:26:00 CET  
Anonymous Gurkiss Scrappande sa...

Jag bankar lite under min Liquid pearl så blir den rundare. Om du skakar den först så blir den lättare att forma....

kram kram

torsdag 31 december 2009 kl. 08:27:00 CET  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida