fredag, december 11, 2009

försenat bidrag







motivet har ju varje vecka skissutmaning med deras motivstämplar så jag gjorde ett kort men klockan bara sprang iväg så jag hann inte för man får tänka på deras tider men jag tänker i alla fall visa upp mitt bidrag *d Men annars så har jag två träffar inplanerade först på Ättekulla den 10:de Januari på min födelsedag :d blir man 24 ;p och sen veckan efter den 17:de om de kommer bli i så fall om alla kan den dagen iaf...



Själv b´lev jag riktigt nöjd med den :d idag blir det att scrappa någonting som blingar och glittrar.. en liten utmaning jag kommer lägga upp en utmaning man kan vinna litet paket.. Men då hoppas jag på fler som skickar in.. än vad det blev till sommarutmaningen.. Jag gjorde även en LO på scrappiz skiss .. Men de forumet är inte lika roligt som SS :D






Kramar om er






0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida