lördag, december 12, 2009

Scrappkväll

Hej kompisar

Ja idag har jag pysselkväll för mig själv Så jag har gjort lite LO och kort men de kommer bli mer uppladnning.. Här är iaf ett kort jag gjorde på en tävling som Cards of Maria har.. Som ni kan hitta här klicka bara på
Cards of Maria så kommer ni rätt.. Det handlade om glitter och bling så ja lagt glitter ganska mycket men när jag målade halsduken och sen skulle jag lägga på Glossy accent så smetade färgen ut sig så snö gubben blev lite blå.. Hoppas det inte synts jätte mycke :S Sen kommer en LO jag gjorde på min bäste vän som ALLTID ställer upp ... Sen var jag bara tvungen göra en på Daniel "Dadde" som han kallas för .. En från Uddevalla...
Vad tycks.. Sen har jag scrappat bilder på Daniels mor och syster för jonas gick inte framkalla.. så de får han fixa de skulle bli hennes julklapp av mig iaf... gjorde en LO till en skissutamning på Helsingborgs sällskapsforum .. Och det var en fågel på skissen så jag ritade en själv så vad tycker ni.. nu vet jag iaf vad jag ska göra på min födelsedag, det kommer vara en scrapträff på Ättekulla kom dit vett jag men medela de till Coleyne på forumet hon är med på alla forum tror ja. iaf SS och scrappiz. Det var nog allt denna gång

KRAMAR



Min Egenritade fågel






Etiketter: , ,

2 kommentarer:

Blogger Kif / CiF sa...

Hej!

Angående utmaningen på Kort i Fokus så måste kortet läggas upp i Kort i Fokus galleri, enligt de instruktioner som finns i inläggen om månadsutmaningen. Det räcker inte med att ha det i sin blogg. Bara så du vet :-)

söndag 13 december 2009 kl. 07:45:00 CET  
Anonymous Annika sa...

Efter lite letande så hittade jag den! Men har du glömt ett R kanske? I inlägget skrev du Zorro... Det spelar absolut ingen roll för utmaningen, men kanske för dig? Tack för bidraget och Gott Nytt År!
/Annika - Magdas

måndag 28 december 2009 kl. 13:11:00 CET  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida