fredag, februari 05, 2010

Ja idag ska jag sitta och skriva några brev till utlandet så slipper dom vänta så länge hehe.. Annars blir det att dra till Arbetsförmedlingen en stund bläääääää ... Det blir nog mer scrappa under dagen ändå kan inte leva utan min scrapping hehe.. Fjärilarna i min Layout är från prima.. Ska inhandla fler sånna men dock ska jag vänta till mars.. Någon som vet vem som har dom billigast?? Idag är man smått trött gick la mig halv tre upp fem Xd.. Jag sover knappt men ändå blir ja pigg under dagen hehe

Kramar om <3

Etiketter:

7 kommentarer:

Anonymous sara s sa...

Vad fina grejer du gör.

fredag 5 februari 2010 kl. 14:21:00 CET  
Anonymous Penni sa...

Så mkt fint det fanns i din blogg!

fredag 5 februari 2010 kl. 20:31:00 CET  
Blogger Kajsan sa...

Hej Erica.
För att logga in i forumet behöver du registrera dig igen :)
Välkommen in ;)
Mvh
Kajsan, DT Magdas.

torsdag 11 februari 2010 kl. 08:54:00 CET  
Blogger Miaa sa...

Vilka fina alster du gör! Hittade hit från Svensk Scrapbooking.
Ha det bra!
/Miaa

torsdag 11 februari 2010 kl. 18:58:00 CET  
Blogger Pyssellina sa...

Gå in på Scrapptorget, finns länk i senaste blogginlägget. Sen några inlägg ner finns en tutorial hur man viker korten.
Tack för kommentaren. :)

fredag 12 februari 2010 kl. 08:01:00 CET  
Anonymous Gurkiss Scrappande sa...

Kommer in med en stor kram :)

Hoppas att du har en fin alla hjärtans dag...

kram Gurkiss

söndag 14 februari 2010 kl. 17:56:00 CET  
Anonymous Gurkiss Scrappande sa...

Hej igen gumman....

Jo du undrade hur jag gjort spellbinders albumet.

Jag tog kartong som jag klädde i papper, sedan tog jag cardstock och skar i bitar som jag sedan vikte, klistrade på båda sidor och på magneten och pressade ihop. Sedan band jag ihop allt med bia:n...

Kraaaaaaaaaaaam

söndag 14 februari 2010 kl. 17:58:00 CET  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida