onsdag, juli 15, 2009

Card to my father :D





Ja detta kort gjorde jag till min pappa .. Ja detta kort blev jag riktigt nöjd med... Allt som står i kortet är korrekt sant för det är ju bara pappa som bryr sig om alla hans fem barn medans den andre inte gör det längre.
Det går även beställa kort av mig för en liten kostnad av 50 kr då ingår material och arbetet.. Maila mig i så fall TrueLoveBetweenUs@hotmail.com märk ämnet beställning av kort! eller dylikt då får ni berätta hur ni vill ha det och så vad för sorts av kort det ska vara.. Jag är väldigt kräsen själv när det gäller kort :D För att det ska bli bra och inte dåligt ....
Nu har ju min pappa ensam vårdnad det är jag glad över..
För satmaran min så kallade morsa har ju gjort sitt i mitt liv och alla av oss.. Det är nog ingen som vill ha henne... Hon äger ju inte ens en enda telefon XD så om man ska skicka mail eller ringa så är det till hennes gubbe Lars Erik ... Mohahha vilket namn morsan kommer få efter sommaren!!!! För dom ska ju gifta sig Bläääää .....
För det vet ju hela släkten så ingen av oss är bjudna men mormor är säkert det har inte kontakt med henne heller bara på pappas sida :d

Satmaran har ju gjort sitt i våra liv hon har förstört tillräckligt...


Jag älskar min älskade pappa





Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger Jerena sa...

I really like this card. How did you do the little bows on the card. It is very cute. :D

fredag 17 juli 2009 kl. 01:07:00 CEST  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida