tisdag, juli 07, 2009

ett kort








Igår gjorde jag klart mitt kort jag blev riktigt nöjd men swirwlen innuti tog lite tid att strycka fast för alla pärlorna ville inte stanna så nu fick jag till det ordentligt egentligen var den till för tyg men det funkade bara att det tog längre tid och att det måste vara lite varmare med strykjärnet jag tog mina söndriga byxor över den och det funkade verkligen .. Jag är riktigt nöjd må jag säga .. Mitt bästa kort jag har gjort hittills.. ska bara hitta en stämpel med mitt namn eller att man kan special beställa en sådan stämpel med mitt namn Erica och en liten filur med :d som en ängel eller fjäril :d någon som vet vart??? men här kommer iaf projecten jag gjorde även bild på swirwlen i kortet :D Vad tycks??













Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Marie Glader sa...

Jag har beställt min stämpel med mitt namn på hos Forma hantverk men det finns även hos andra stämpelföretag.

tisdag 14 juli 2009 kl. 23:15:00 CEST  
Anonymous monica sa...

Min stämpel med namn har jag beställt hos Stämpelfabriken, gillar den massor!!!

torsdag 16 juli 2009 kl. 16:10:00 CEST  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida