måndag, juli 06, 2009

Nektar

Hejsan hoppsan igen :)
Nytt uppdatering ja igår eftermiddag blev jag klar med min LO till en tävling ... Som grodan i Bromölla anhåller så nu har jag skickat in mitt bidrag Bilden har min syster Micaela tagit när hon var i stockholm med sin Robin... Det tackar jag så jätte mycket för men hon redigerade bakgrunden med... Denna gången kom ej ränderna med :d så när jag ska till göteborg i höst så ska jag framkalla massor av bilder ... Är det fler från skåne som ska upp till Rekordträffen i Göteborg den 19 september??? Jag ska dit hoppningsvis iaf... Nu har jag en fundering igen om man ska ha en tävling men ja vill ha fler bidrag än sommar tävlingen i så fall är det några som är sugna ??? för den jag hade som var den var ju som sagt inte den bästa det var tre bidrag jag fick ett var försenat men ni kan ju bevaka min blogg så ser ni alla ändringar och uppgraderíngar som sker ;) Vill ni ha tema eller en skiss på min nästa tävling?? något speciellt alla ideer är välkommna ..

Kramissar Erica (ica86 på scrappiz)

Etiketter: ,

4 kommentarer:

Anonymous Moa sa...

fina grejer :)

måndag 6 juli 2009 kl. 02:11:00 CEST  
Anonymous Jerena sa...

This one is very lovely. So simple and sweet. I will practice my scrapbooking more and you inspire me. :D

måndag 6 juli 2009 kl. 02:27:00 CEST  
Anonymous Anonym sa...

HEJ!!!!! Tusen tack för mitt fina pris som kom med posten i fredags har inte hunnit tacka dig förrens nu jätte mycket fina saker :) Jag är så nöjd!!! hopas du haft en bra helg!

måndag 6 juli 2009 kl. 11:59:00 CEST  
Anonymous moa sa...

tack :D Okej vad roligt :) Well imorrn drar jag till Västervik med en kompis :) tihi, sj då= kram

måndag 6 juli 2009 kl. 18:27:00 CEST  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida