torsdag, augusti 27, 2009

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID

2 kommentarer:

Anonymous DesignAnnique sa...

Hej!

Du frågar i min blogg hur man får så fina saker och som jag skrev är det födelsedagsswappar. Du har ju redan fått svar på hur en sådan går till inne på Scrappiz i ett par omgångar, så jag undrar bara vad det är mer du undrar? Vill ju gärna kunna svara dig, men förstår inte riktigt frågan? :)

torsdag 27 augusti 2009 kl. 06:31:00 CEST  
Anonymous Excellence sa...

Jag ändvände bara den rubriken" jag är den lyckligaste i världen" För att jag känner mig som det! Det är många tjejer som säger så. Känns som du vill rätta mig hela tiden och det är väldigt jobbigt.

Ja, jag lyssnar på TH. Gör inte du?

måndag 7 september 2009 kl. 16:06:00 CEST  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida