onsdag, november 18, 2009

Lucia fika kort

Ja tiden går fort nu denna sista tiden på året och det är långt kvar till julafton heller själv har jag fått in ett par julkortsbeställningar :d å de håller man på med håller just på med min väns julkort ska ju skicka dom till Alstermo runt där man bodde förr men nu så ska man kanske dit snart :d så vi får ju ses då :d tycker jag .. Detta kortet är även till en tävling på Svensk Scrapbooking då är de ju klart att man vill vara med :d har några Deadlines tävlingar på G med
Men glöm inte bort CC som finns på Facebook och sök efter Scrapbooking my love heter gruppen där och finns ett evenemang man kan vinna ett hemligt paket för den som vinner :d
Vem vill missa de?? inte ja men dock får ja inte vara med utan att jag kan lägga upp mina bidrag som inspiration :d

Kramissar



Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida