onsdag, december 02, 2009

CC på forummet

här gjorde jag en LO av min bror han ska alltig göra till sig när man tog foto hehe men han är goo han :p Han var här i sommras å det var några år sen sist jag såg han..
Ett julkort :d köpte ny stämpel från bildmålarna och julblommorna från youDo

Dekorerad julkula med flower soft


Lo som blev helt konstig man skulle inspireras av en bild men dock blev ja inte inspirerad




Oh Guu vad sexigt det blev med dom gummihandskarna på min bror hehe han hjälper mig med landen hehe...




Vintage ??? använde iaf bling, crackle paint i tricket fence, en bränd chalk och rivet...





Detta blev nog den bästa LO jag gjorde på hela kvällen och den ja gjorde på bror ... Detta kortet är taget i Helsingör i Danmark när vi gick runt slottet men dock är det bara sundet som är i bakgrunden...
jag var dock inte med i vinflaskekort och 2 kit utmaningar köpte inte kitten...
Kramar




















Etiketter: , , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida