söndag, november 22, 2009

Fler julkort





Hej hej nu sitter jag och uppdaterar från min lilla verkstad letar efter någon som kan tapetsera någon kunnig ... Annars får man väl göra det själv... har så fullskräckligt ful tapet i mitt rum.. ;Men var på clas ohlsson häromdagen och köpte två förvarings lådor ska nog dit i morgon eller ska man säga idag och köpa fler så det blir mindra grejer ha framme :p Ska även på Bio imorgon med älsklingen till Röda kvarn i Ängelholm ska se den nya Twilight filmen New Moon :D
Fixar mitt skrivbord håller på med julkorten oxå D har gjort 25 nu men mer ska de bli ...
Kramar

Etiketter:

3 kommentarer:

Blogger Misspyssel/Cecilia sa...

Dont try it, de tapeterna ska vara där de är ju antikt :)

tisdag 24 november 2009 kl. 15:33:00 CET  
Blogger Millis sa...

Hej Erica!
Nej det har inte blivit så mycket scrapping på senaste tiden. Håller på för fullt med julkorten och jobbar så jag hinner inte scrappa så mycket. Och julkorten vill jag inte riktigt lägga upp på bloggen ännu utifall att någon mottagare skulle se det före dom får det. Men det kommer ;) Tack för din kommentar!

fredag 27 november 2009 kl. 21:45:00 CET  
Anonymous Miss E sa...

fin fina kort :)

söndag 29 november 2009 kl. 11:17:00 CET  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida