lördag, januari 02, 2010

nytt år

Imorgon ska jag på scrapträff på scraproom måste fixa i ordning min väska tills i morgon tar 14:52 tåget in till stan sen måste ja byta till bussen men ändå kommer jag vara i tid för det går så dåligt med bussar dit har inte lust att komma dit redan vid 14. dom stänger 15. men sen ska väl dom fixa i ordning med plats och sådana saker.. Köpte mig rätt refill denna gången när ja stack in där och betalade avgiften.. Daniels födelsedag gick som väntat kanoners vi var i Åstorp hos Fredric och festa lite sen så har ja inte köpt något till Daniel än han får vänta tills jag vet vad jag ska ge han har typ allt... heheheh... Men sen så hoppas man på paketet kommer fram till Jenni som köpte lite av mig hoppas du blir nöjd med bonusen... Är det någon som har Diabildslådor att sälja hojta till behöver en sådan till mitt älskade alfabet ska försöka hitta alfabetet Eliza till tången men kanske billigare än 1200 kr..

god fortsättning på det nya året
fyller 24 år nästa söndag den 10:de får man se vad man får av alla i swappen :d

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida