måndag, februari 15, 2010

2 Scrappande LO av samma kort




Ja i Lördags fyllde min väns sambo år så då passade ja på att göra ett kort och gjorde även 2 Layouter på dem.. Han blev hur glad som helst gillade den totalt... eller ska man säga störtkär haha Så nästa projekt till dem blir ett kort i april för dom väntar deras första barn... Så gjorde ja till en av tävlingarna tänkte göra i shabby chick men jag har aldrig gjort de innan så.. gjorde ja vad texten beskrev i allt om scrap så... annars så umgick jag med min underbara älskling igår blev en film och lite myspys :d


Etiketter: ,

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Två väldigt fina LO:s!!
jag gillar den övre jättemycket!

måndag 15 februari 2010 kl. 11:40:00 CET  
Anonymous Gurkiss Scrappande sa...

Jätte fina LO´s du gjort :)

Kram kram

onsdag 17 februari 2010 kl. 11:35:00 CET  
Anonymous Ingalill sa...

Jättefina! helst den översta

onsdag 10 mars 2010 kl. 19:57:00 CET  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida