fredag, juli 17, 2009

Far och dotter skiss



Ja här har jag en skiss som jag ska skicka in till en DT gäst...


På denna LO ligger pappa på min syster Daniela hos oss i helgen :p Dom hade riktigt skoj Daniel sa liksom knappt ingenting.. Men det är kul när dom har kul .. Det var riktigt härligt att få träffa min underbara familj igen :) Det kommer komma fler gånger.. Så dom stannade hela helgen... Det var trevligt :) Men Daniel var inte hemma så för jag tyckte det är ju inte kul när dom kommer och han ska dricka antal liter ... Han kunde ju vara utan på lördagen men näe då så stack dom hem till kenny och stannade där hela helgen .... Ja ja .....

Men här är bidraget iaf vad tycks ??






Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida