måndag, augusti 31, 2009

Förlovning :D

Hej alle bloggare.. Idag firar jag och min sambo Daniel två år och vi förlovade oss även i natt hehe den tiden betyder någonting speciellt för oss... Men det hände någonting lite pinsamt oxå hihi... Annars så har jag inte uppdaterat min blogg på sistone så det kommer bild på ringarna snart men har hittat en så märkerna syns från Sharlins sida så... Tänkte om ni ville se själva mönstret :D Annars har det varit en lugn helg. På söndagen började ja riva ner hela mitt hobby rum tänkte möblera om lite granna göra det mycket bättre men frammåt kommer det bli ommålning det ska bli någon sand färgad inte för ljus och inte för mörk har hittat en från Beckers... Så hur det blev sen efter min möblering kommer bilder :D Får fota med sambons mobil har ju 8mpix så det blir lika bra bilder som med digital kameran just nu har ja inga batterier till den i heller har inte laddat upp några... måste hitta alla i och med sig dom ligger nog i vardagsrummet ... hehe så i går blev det inte pyssel för mig men i veckan gjorde jag minitavlorna av MDF boards från Creative club och det blev mycket bra med mina kissemissar Maja och Zorro som ja hade en gång i tiden :d Just nu hoppas jag någon går med i min födelsedagsswapp på scrappiz.. Kan ju alltid hoppats. Vi hade pratat om förlovning för 1 år sedan. Den 31a Augusti 2007 var den dagen vi träffades för första gången till och med.. Det blev kärlek vid första ögonkastet men det var lite omänskligt när jag såg hans bild på Lunarstorm så blev ja lite kärlekstummlad men men sen när vi pratades vid så blev det helt underbart ja kännde någonting inombords men det tror ja han gjorde med :D Det är 10 dagar mellan våra födelsedagar så vi kom på att vi firar dom tillsammans så slipper man ha värsta kalibaliket två gånger. Av det paketet ja fick utav creative blev det inga minitavlor jag gjorde ett album :D så det blev riktigt snyggt ... Annars så ska jag fixa färdigt mitt rum senare under dagen och imorgon bitti blir det en motionsrunda med älsklingen som varje morgon han jobbar den är inte lika lång som vi annars går runt forsmöllespåret som är 8 km :D ca från vårat hus till vårat hus :D Nu har ja uppdaterat lite granna här iaf






























Etiketter: , ,

10 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

grattis till förlovningen,våra ringar är exakt lika dana fast vi gav en tredjedel av priset på guldfynd,
tråkigt att du ej fått jobb än,kanske börja plugga??

måndag 31 augusti 2009 kl. 05:08:00 CEST  
Blogger Tirra sa...

grattis till förlovningen :)

din ide med skivorna blev ju också jättebra :)

måndag 31 augusti 2009 kl. 14:30:00 CEST  
Blogger Misspyssel/Cecilia sa...

Våra ringar kommer att hålla för den smeden vi köpte dom på har fritt underhåll av ringarna så länge vi använder dom.
Vi valde skrubbade för att vissa mönstrade inte är så fina och för att mönstrade är ganska vanliga..

kram

tisdag 1 september 2009 kl. 08:59:00 CEST  
Anonymous Camilla sa...

Grattis till förlovningen.

Blev bara tvungen att slänga in en kommentar :P, Hittade dig på Creative Club, bookscrapping sidan. Jag har nyss blivit medlem (tror jag) prenumenerar nu iaf, så väntar på första paketet.

Jag och min sambo hade precis samma "träff" som er :P genom lunarstorm och det var kärlek i en bild :P hehe.. Men vi har bara varit tillsammans i lite mer än ett år och är inte förlovade... än.. Hihi

tisdag 1 september 2009 kl. 15:45:00 CEST  
Anonymous Camilla sa...

Hihi =) Jag länka din ja med i min lilla lista :)

Jag bor i Skurup, Så det är väl ungefär 40 minuter till hbg...Tror jag.. :P hehe.. Jag är nybliven skåning så jag har inte så stor koll än :P!

tisdag 1 september 2009 kl. 20:56:00 CEST  
Anonymous Cathrine/caca sa...

Grattis till förlovningen! Ett jättesnyggt album om de söta katterna.

tisdag 1 september 2009 kl. 21:10:00 CEST  
Blogger Lotta sa...

Grattis till förlovningen:) Vad kul!! Och ringarna är jättefina:)

Och det lilla albummet är ju jättehärligt, underbara färger.

Du frågade för ett tag sen om hur man får till lite vintagestil. Förlåt att jag inte svarat innan...haft fullt upp...Det som är vintage är väl att det ska se gammalt och slitet ut. Söndriga, brända kanter, inga pastellfärger kanske utan mer mörkare...Det ska se gammalt och nött ut i alla fall. Prova, det blir jättefint tycker jag:)

Ha en bra dag!
Kram

onsdag 2 september 2009 kl. 05:42:00 CEST  
Anonymous Amelie sa...

Där var massor av folk, förmodligen fler än det är på de flesta andras bröllop då även mina arbetskamrater kom till kyrkan med både partner och barn...
I kyrkan var vi nog någonstans mellan 80-100 personer...
Anledningen till att det ser tomt ut är för att det är Malmös största kyrka och denna rymmer mellan 300-400 pers...

onsdag 2 september 2009 kl. 19:37:00 CEST  
Anonymous Amelie sa...

Nä det är ju inte så lätt att veta, men det såg mer ut när man stod utanför kyrkan...
Grattis till förlovningen! När gifter ni er?
Vi har varit tillsammans i snart 4 år... Tiden går fort och nu tyckte vi att det var dags =D
Kram

torsdag 3 september 2009 kl. 14:43:00 CEST  
Blogger yes sa...

Tack för att du tittade in hos mig!!
kram ylva

tisdag 8 september 2009 kl. 13:14:00 CEST  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida