fredag, juli 17, 2009

Dom senaste jag har gjort


Gjorda på våra rosor Den vita ingen aning vad det är men den var fin iaf :d hittade den i vårat stooora trådgårdsland


Min brevvän kate från Novosibirsk


Daniel med ett gossedjur som har blivit efter jag sålde mina katter är tvungen ha någon att krama när jag känner mig utan dom... det kommer aldrig att gå över :/

Daniel plåtat mellan plattorna från ogräs..


Ja tänkte lägga upp mina alster som jag har gjort men har nämligen inte haft tid till det ännu .... Men här kommer dom i stället :D Jag hoppas att ni gillar det jag har gjort för det gör jag.... Den senaste har jag laddat upp innan detta inlägg :D Kommer mer åt gången.. ska ju fortsätta med motivets skiss tävling :D http://www.motivet.com/
Älskar deras TomBows som är bättre än Promarkers .... och deras läckra stämplar :D








Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous moa sa...

härligt att höra :D fina grejer !

lördag 18 juli 2009 kl. 15:38:00 CEST  
Anonymous monica sa...

Här tror jag du ska hitta handgjort av -stämpeln jag menar:
http://stampelfabriken.e-butiken.se/

söndag 19 juli 2009 kl. 15:25:00 CEST  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida