torsdag, september 24, 2009

Jag vann :d



Hej hej

Magdas Scrapbooking hade nyss en tävling om att man kunde få ett foto scrappat av någon av deras DesignTeam och hon skrev namn/nick på varsin lapp och la i en skål och hennes dotter som ej kunde läsa tog en vinnare och gissa vems den var Jo min :d jag vann så jag bifogar min motivering varför ja skulle vinna med :D Så jag ska fixa fotot på Emmelie som ja har efter jag har fått info hur dom ska ha det om jag behöver framkalla fotot eller inte :D Men det var kul att vinna iaf :D Det var dessutom 13 stycken som var med :D
Saknar verkligen min Emmelie <3



Erica´s motivering var en hjärteknipande historia dessutom:
”Jag har ett foto på min kompis som dog när hon var 18 år i en olycka en rattfyllerist körde över henne. Ok det fotot jag har är dagen innan den olyckan … Jag kommer aldrig få se henne igen men varje dag går jag och tänker på henne . Vill få detta fotot scrappat av någon av era som är duktiga och se resultatet. Det skulle jag glädjas av.. Hon älskade scrapbooking men hon hade många mål med scrappandet men den önskan kunde hon inte göra för att en onykter körda och manglade henne vid ett elskåp.. Skulle vara kul om någon av er skulle scrappa en LO åt mig med hennes foto ;p ”


Kopierad från magdas scrapbooking

Etiketter:

6 kommentarer:

Blogger Kajsan sa...

Hej Erica! Grattis igen till din vinst! :)
Du lämnade en fråga i min blogg :)
Här kommer svar..
Stämplarna köpte jag på senaste scrapmässan i Uppsala.
Föreataget som hade dem heter
Scrapbruket.
Här kommer direktlänk till just dessa clearstamps:
http://www.scrapbruket.com/visa_produkt.asp?id=731
Ha en fortsatt trevlig dag och tack för din kommentar.
Mvh Karin

torsdag 24 september 2009 kl. 06:49:00 CEST  
Blogger Li@n sa...

Men vad underbart att få fotot på din vän scappat av någon. Kan tänka mig att det kan vara tungt att scrappa det själv eftersom det känns i själen. Ser framemot att se hur resultatet blev. Vem vet du kanske liftar och gör din egen variant efteråt.

Kram Lian som nu ska fortsätta o kika runt inne i ditt trevliga krypin.

fredag 25 september 2009 kl. 18:52:00 CEST  
Blogger Misspyssel/Cecilia sa...

Grattis :)
Stämpeln du frågade om i min blogg är av märket Gillian Roberts finns på landstoken :)

lördag 26 september 2009 kl. 09:53:00 CEST  
Anonymous Millan sa...

Tack för tipset :P får se om jag har tid att åka upp :D!

lördag 26 september 2009 kl. 11:18:00 CEST  
Anonymous krumeluran sa...

Grattis igen :)
Det ska bli så roligt att få göra detta.. och jag hoppas du gillar resultatet :)

KRAM
Katarina

söndag 27 september 2009 kl. 12:26:00 CEST  
Anonymous Anonym sa...

Gud vad kul att du vann! det tycker jag verkligen .. Grattis till dig!!

måndag 28 september 2009 kl. 14:42:00 CEST  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida