tisdag, september 29, 2009

Rekordträffens bidrag






















Nu tänkte jag publisera det jag gjorde på tävlingarna på Rekordträffen i Mölnlycke






vi hade tävlingar i Lo eller kort så man fick ju själv välja eller om man han kunde man skicka in på båda tävlingarna så det var en del springandes till varje Deadline på varje tävling hehe..






1. tolka skissen
2. något i rosa
3. handgjorda dekorationer som ja inte gjorde
4 Något som handlar om Love
5 ett julkort

men som sagt så gjorde jag 4 LO och 2 kort = 6 bidrag som ja gjorde
Jag hade jätte trevligt ´på denna träff som sagt blev det mycket biilligare betalade bara 200 kr för jag åkte med Annika från Malmö som körde hela vägen även om vi körde lite fel
Men det var jätte trevligt synd att jag inte bytte emailadress eller så med en tjej som jag träffade där som vi hade mycket gemensamt och vi pratade massor med Linda Eriksson hette hon iaf mulle hette hennes kompis med samma förnamn.
Det var jätte trevligt på rekordträffen sen köpte jag 2 pearlmakers i blått och silver 1 kit perfect pearls 1 box med blommor rhinestones pearlsrosor mm
Sen var det även en Make and Take för 20 kr då gjorde man en dekorerad box

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida