tisdag, september 29, 2009

Kom hem med massor


Hej Hej åter igen då


Ja i söndags var jag på scrapbooking mässa på sundspärlan i helsingborg och fick hem massor med leksaker som helt underbara :)

Jag fick hem


  • 6 12x12 papper från Maja Design

  • 5 12x12 papper från inkido julpapper

  • 2 förpackningar med små häftkuddar med 400st i varje från Landstoken

  • 2 glue way pen fine tip

  • Scrappers floss- Tan

  • Julstämpel från Motivet med Doraline med polkagris

  • N00 Tombow Blender

  • Blad

  • Röda Straff från inkido

  • Vi önskar er alla en riktig god jul stämpel från Bildmålarna

  • Små blåa rosor

  • Små vinröda rosor

  • Mellan röd/gula rosor

  • Pearlmaker pastellrosa

  • Pearlmaker pastellgrön

  • Interference violet perfect pearls

  • Interference green perfect pearls

  • 4 Nyklar typ som charms eller vad det heter

  • Martha Stewart Doily Lace Edge punch

Alltså många nya leksaker den som jag beställde en punch och hämtade upp den är riktigt fin tycker jag :D Min efterlängtande leksak.. Skulle ha köpt dekorations pins med men ingen aning vad man kan använda till dom. Vad tycker ni om mina nya leksaker ?? Det var nog allt tror jag iaf .. Någon som är intresserad av att komma på en scrapträff hos mig ??







Etiketter: ,

2 kommentarer:

Blogger Misspyssel/Cecilia sa...

åhh vad mycket mumsigt du köpte :)

tisdag 29 september 2009 kl. 12:06:00 CEST  
Anonymous Anonym sa...

Wow... inte dåligt med saker du köpte!!inte alls *avis*

tisdag 29 september 2009 kl. 17:43:00 CEST  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida